[mp3player width=177 height=240 config=fmp_jw_widget_config.xml playlist=mytoprated21.xml]
Viszonylag nagyobb szünet után újra MTR. Az utóbbi pár hónapban sajnos nagyítóval kellett keresni nemhogy a jó albumokat, de a dalokat is. Épp ezért lesz a listában olyan szám, ami még tavalyi, azóta tartalékoltam. Remélem, most már kicsit összekaparja magát a rockszakma :)
1. While We're Young – Ocean Is Theory (Future Fears, 2012)
Na, ilyennek kell lennie a jó pop-punknak! Az album nem nagy durranás, de ez a szám kimondottan bejön róla. Nem sokat sikerült előásni a bandáról, két EP és egy lemez jelent meg eddig tőlük.
2. Alligator Skin – Villainy (Mode, Set, Clear, 2012)
A Villainy egy új-zélandi alterrock banda, tavaly jelent meg a bemutatkozó lemezük. Ez a szám iskolapéldája annak, mit várnék én az alternatív rocktól 2013-ban. Előveszem majd még a lemezt is, kizárt, hogy ne találnék rajta több jó számot.
3. Little Sparks – Delorentos (Little Sparks, 2012)
Nehéz szívvel mondtam le az ír Delorentos új lemezéről, mert a 2009-es You Can Make Sound-ot nagyon szeretem. A címadó dalnak azért itt a helye, az ilyen típusú számokat imádom: lassan kezdődik, de a végére teljesen felpörög.
4. Summer Forgive Me – British India (Controller, 2013)
Ezt a lemezt úgy egy hete leltem, nem is nagyon akarok róla írni, lesz külön albumismertető. Beharangozónak itt a legjobb dal róla.
5. 80's Comedown Machine – The Strokes (Comedown Machine, 2013)
Sajnos semmi jót nem tudok írni az új Strokes lemezről... a szintipoppereknek lehet, hogy be fog jönni. Oké, a 80's Comedown Machine remek, bár minden dal ilyen lenne rajta !
6. There She Goes – The Right Ons (Get Out, 2012)
Na, ez a lemez tényleg nem mostani, már több mint egy éves. Összességében nem jött be, de ez a szám valahogy megfogott. Gondolkoztam rajta, mi lehet benne, aztán rájöttem: kicsit olyan "mátépéteres" :) Tök hangulatos kis dal!
7. God Save The Dream – Satellite (Calling Birds, 2013)
Piano rock, de a jobbik fajtából. Az elején még nem sokat mond, de a refrén bőven kárpótol érte.
8. Into The Wild – Johnossi (Transitions, 2013)
Ez az igazi indie rock, az, amit mostanában nagyon hiányolok. Iszonyú profi dal, remek énekes, és olyan hangulat, ami egy apokaliptikus film tökéletes aláfestő zenéje lenne. Napokig nem tudtam kiverni a fejemből, imádom! Szerintem ez a legjobb a listán.
9. Jesus! – Citizens (Citizens, 2013)
A christian rock sosem volt nagy kedvencem (nem az én világom Jézusról meg Istenről dalolni :D), és ez az album is eléggé tingli-tangli nekem, de a Jesus! eléggé betalált, mert ahogy hallgatom, szinte látni vélem a templomot és a gospel kórust, ami gyakorlatilag feelgood alapvetés. Hallgatni jó, a szövegére meg majd nem figyelek.
10. Ambien – K Será (Collisions & Near Misses, 2013)
Az Ambien alapján reméltem, jó lesz az album, próbálkoztam vele 2-3szor, nem az igazi. Ennek az egy dalnak viszont itt a helye.