És akkor a végére még maradt egy ilyen listánk is, amelyet ti, olvasók állítottatok össze. Bizonyára feltűnt, hogy az egyes posztok végén ti is szavazhattok, hogy mennyire tetszett az adott lemez. Ezt pedig most szépen összesítettük, és most lássuk, hogy szerintetek mik voltak a legjobban 2010-ben!
Ha pedig nem értesz egyet valamivel, esetleg hiányolsz valamit, kommentben lehet javaslatokat tenni, hátha leltek néhány új gyöngyszemet egymás ajánlásai alapján. És nem elfeledni, pontozni mindig megéri, mert legközelebb talán pont a tied lesz az a kicsi, amivel győzelemre juttathatod a kedvencedet!
20. Two Door Cinema Club: Tourist History - 4.33 pont (3 szavazat)
19. Sleeperstar: Just Another Ghost - 4.33 pont (6 szavazat)
18. Kings of Leon: Come Around Sundown - 4.40 pont (5 szavazat)
17. Skunk Anansie: Wonderlustre - 4.50 pont (6 szavazat)
16. Rockumentary #4 - The 80s Vol. 1. - 4.50 pont (4 szavazat)
15. Sick Puppies: Maybe - 4.50 pont (4 szavazat)
14. Metállelkek I. - 4.50 pont (4 szavazat)
13. Metállelkek II. - 4.50 pont (4 szavazat)
12. Disturbed: Asylum - 4.57 pont (14 szavazat)
11. Korn III: Remember Who You Are - 4.60 pont (5 szavazat)
10. Joshua James & The Forest Rangers: No Milk Today - 4.60 pont (5 szavazat)
9. Tarja Turunen: Falling Awake - 4.63 pont (8 szavazat)
8. Disturbed: Another Way to Die - 4.64 pont (11 szavazat)
7. Avenged Sevenfold: Nightmare - 4.64 pont (11 szavazat)
6. Tarja Turunen: Until My Last Breath - 4.67 pont (6 szavazat)
5. The Thermals: Personal Life - 4.67 pont (6 szavazat)
4. Rockumentary #1 - The 60s - 4.70 pont (10 szavazat)
3. Serj Tankian: Left of Center - 4.70 pont (10 szavazat)
2. Shinedown: Diamond Eyes (Boom-Lay Boom-Lay Boom) - 4.83 pont (18 szavazat)
1. Volbeat: Beyond Hell/Above Heaven - 4.86 pont (22 szavazat)